2012 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

mažos mergaitės DIDELĖS BAIMĖS AKYS

Šis skrebukas yra mano interpretacija tema "Kontrastai ir antonimai", kurią prieš kelias dienas paskelbiau 9-tame "Mainų rato konkurse".


Pasinaudojau šia schema, tik apverčiau ją ir dar kiek nuo savęs pridėjau :)







Nuotrauka, kurią pasirinkau skrebinti pati iš savęs jau yra kontrastinga. Tiksliau, detalės joje visiškai nedera. Mano keturių mėnesių dukrytė lovytėje aprengta šiltais, mano megztais drabužėliais laukia tolimesnio aptūlojimo į šiltą kombinezoną ir kelionės į šaltą žiemą, kurios pirmaisiais savo gyvenimo metais taip nemėgo. Šalčio ir vėjo baimė buvo tiesiog paniška. O lovelėje taip jauku ir šilta. Net draugai, kurie jai šypsosi nuo patalynės - iš karštosios Afrikos. Skrebuko pavadinime taip pat panaudoti antonimai - maža ir didelė. Na ir spalvinę gamą rinkausi kontrastingą. Fone prištampavau daug skruzdėlių. Kodėl skruzdėlės? Ogi man jos labiausiai tinka pavaizduojant baimę. Juk net ir sakoma yra - "baisu, net skruzdės kūnu perbėgo".
Tai tiek trumpai apie darbelį. Aš lekiu įgyvendinti kitų savo sumanymų, o jūs mielosios skaitytojos ir mielieji skaitytojai jau kibkit į darbus ir neužilgo rodykitės su savo skrebukais, atvirukais, erdviniais grožiais, ar kitokio plauko popieriniais stebuklais :)

1 komentaras:

Jurgita rašė...

Viskas patiko: darbelis, istorija, skruzdėlės ... Super ...